Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

A kdo by ho jako odvolal?

2 2
možnosti
VK

US, i když měl autor předpokládám na mysli spíš donutit prezidenta konat a vyhovět návrhu premiéra.

0 0
možnosti
VV

Omlouvam se za prilis rychle cteni a predcasnou radost.

Cetl jsem Zeman v Ustavu.;-D

1 0
možnosti
AN

Nemají to, hoši jednoduché...

1 0
možnosti
AL

Prezident má konat, to není žádné vydírání. Já jsem tu Ústavu psal, prohlašuje JUDr. Cyril Svoboda, Ph.D. Když se psala Ústava, já jsem psal celou partii výkonné moci. Tehdy jsme samozřejmě vyloučili, a stále si na tom trvám, jakékoliv lhůty. Není možné svazovat předsedu vlády nebo prezidenta republiky nějakými lhůtami, protože je psána pro případy, které mohou být mimořádné.

---------------------------------

Vše ostatní jsou pouze a jedině amatérské názory blogerů, kteří je vystavují jako fakta.

:-)

5 6
možnosti
VK

Nejsem si jistý, zda jste citát pana Svobody pochopil a neradujete se předčasně, zamyslete se, co asi měl na mysli větou: "Prezident má konat, to není žádné vydírání."

0 0
možnosti
Foto

Mám poněkud obavy, že rozhodování o prezidentování Zemana je z rukou politiků pozvolna odebíráno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 765x
Pensista, který se ještě stále pere se životem a živě se zajímá, co se děje kolem mne, jen už do toho moc "nekecám".

Seznam rubrik